Sunday, August 2, 2009

背影

在花花世界里,时间 会很快乐的过
在童话世界里,公主与王子的承诺 不曾 破灭过
在小孩世界里,什么都可以幻想成是对的
在大人世界里,压力是每天的 甜品
在女孩世界里,等待着 自己的幸福管主
在男孩世界里,等待着 几时打败 那坏 霸王小子
在女人世界里,恐惧着 老公 身上 出现另一个 香水味
在男人世界里,盼望着 路旁的 名车 自己家 也有一部
在老人世界里,期望 子孙们 一声的 关爱


不可以再 沉醉 于 过去 和 回忆。
年纪不小的 时候就得 想想 。
未来的日子是不是 也要想现在一样。
没有 目标 。没有 目的 的 生活着。
就犹如 行尸走肉 的 日子。一点 也不好过。
在没有 顾虑。没有 负担 的情况。
就可以更 无忧无虑 的 远走 高飞。
当我 准备离开 时。拜托 不要 让我 再 舍不得 了。
因为 我已经 不再想 舍不得 了。

我想 让 你看着 我的 背影多于
我看着 你的 背影。

Starting with the month of August.
Is more than half of the year had passed
What I had completed? What you had accomplished?
Every moment of the next is the most moment waiting for.
Every year is waiting for the reach of the next year as there is something else more attractive to be happen.
Does not desire any expected to come true anymore.
Only disappointment will comes true more than expectation.
There are no much worries and burden to bear anymore.
Is the right and ideal time in exact a year soon
To disappear a while from where you had stood f0r so long..

4 comments:

  1. 祝你幸福!你会过的很好的!
    这只不过是成长的一部分!~

    ReplyDelete
  2. 有的时候自私一点
    才能保护自己

    ReplyDelete
  3. thanz for all comment... i will be better

    ReplyDelete