Monday, October 26, 2009

无所谓。。 诚实的错。。


也许 早该 知道 你是坏人。比我坏的 坏人。
不想那么 再 执着了。。 一定要办到。
不懂 是什么人 说 爱情里面 没有 对于错。
所以更加 没有 谁赢 谁输得。
但我还是觉得 。 我还是 输得那个。
不想。和不该看的。 我偏 不死心眼跑去看。
结果过 知道了。 又怎么样。
也得 变 无所谓了。
就。。。 无所谓 吧!!!

朋友刚分享了一个 很好玩的 美国游戏节目。
一个 很 考验人的节目。什么尖锐的问题 看傻了眼。
it is about a games that not allow you to tel lie of the question given
otherwise money will not be awarded.
and you will be test n guarded by polygraph to ensure u r telling the truth

-- THE MOMENT OF TRUTH--
里面 有这样的问题:
Since you've been marry, have u ever had sexual relationship with oth tahn ur husband ?
Do you believe u might had been in love with a former boyfriend on ur wedding day?
Do you know the secretly of ur father that ur mother would nvr know?
Do you secretly stay in touch with any boyfriends that ur husband duno about it?
Ex- boyfriend appear in show n ask : If i get back 2 u, would u leave ur husband?
: Do u think im the man u should marry?
Do you think u r a good person? ( the participants fail to answer tis question as she tell lie to say she is a good person)
the questions are totally relentless and cruel !!!
如果 我是那参赛者。 我真不懂 怎么面对 家人。朋友。 老公了
这是 一个 很难很难 调试 的心态。至少我是那么认为得。
诚实 是每个人 坚守的秘密。不到生死关头。金钱诱惑下
决不会 招供的。
抱着 不伤害别人 的理由 是 每个人 不说真话 的借口。
不可否认 。 我也是如此。
虽然这是不的原谅的。但身不由己啊。
不要 再骗我 说 你们 都没说谎过!!!

2 comments:

  1. 人都是会说谎的,只不过有时我们管它叫“善意的谎言” XD
    谢谢介绍,很有趣哦

    ReplyDelete
  2. 不用客气。 我也是朋友介绍 的

    ReplyDelete